niedziela, 28 lutego 2016

♡ ♡ ♡ ♡ Cześć kochani! ♡ ♡ ♡ ♡


  Wreszcie zabrałam się za napisanie tego posta. Idealne pierwsze zdanie na blogu. c; Chciałam napisać go już dawno lecz czasu tak mało i brak pomysłu jak to zacząć. Długo zastanawiałam się co tu właściwie napisze i co będę pisać.Tak na marginesie nie szczególnie potrafię sensownie pisać. Lubię to robić, ale nie umiem, tak mi się przynajmniej wydaję. Na pewno nie umiem pisać prac w szkole pod presją czasową, gdyż robię to bardzo wolno i potrzebuje trochę czasu na stworzenie jakiegoś logicznego zdania. Podsumowując to co napisałam myślę, że będzie dało się czytać to co tu dodam , a z czasem będę to robić coraz lepiej. :)                                            









Przyszła pora na 3 najważniejsze informacje o mnie.

  • Mam na imię Wiktoria.
  • Chodzę do 3 klasy gimnazjum.
  • 12 kwietnia będę mieć 16 lat.

Wiem to bardzo wiele informacji, ale z czasem będę 'mówić' o sobie coraz więcej. :)











A teraz wspomnę o osobach bez których na pewno bym nie dodała tego posta.
Chciałam założyć bloga od dawna ale obawiałam się co powiedzą ci najbliżsi. Jednak jak się okazało, gdy im o wszystkim powiedziałam sami mnie namawiali żeby wreszcie założyła bloga. Zdjęcia zrobiły mi moje przyjaciółki i ogólnie to one wiele mi pomogły i dziękuję im tutaj jeszcze raz, że mnie wspierały i wspierają. (。◕‿◕。) A tutaj blog mojego frojnda Oli - Cute-horror ;') Pojawią się niedługo u niej zdjęcia, które ja robiłam więc zapraszam.

Na dzisiaj to chyba tyle mam nadzieje, że ktoś to przeczyta i mu się spodoba. :)





Do zobaczenia kochani!

    xMikuxx

  ♡

50 komentarzy:

  1. Świetny post i zdjęcia, będę tu zaglądać, pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za to uwielbiam pisać jakieś wypracowanie i tego typu rzeczy, najlepeij jeszcze jak trzeba sie odnieść do własnych przemyśleń, powodzenia

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej wspomniałam ja też lubię pisać :)ale nie pod presją czasową ;c

      Usuń
  4. Świetny blog,mega zdjęcia <3 Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo super Blog! Będę zaglądać czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham pisać wypracowania, opowiadania itd. :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejkuuu jakie ładne zdjęcia :) już nie mogę się doczekać następnego posta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku, jaka jesteś śliczna!
    Podziękuj swojej siostrze za polecenie, bo to dzięki niej tutaj trafiłam :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dziękuję bardzo.Nawet nie wiesz jak miło'słyszeć'takie słowa.*.*
      Siostrze oczywiście podziękowałam. C:

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz :) i czekam na rozwinięcie bloga ;)
    wspólna obserwacja ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w blogowaniu, sama dopiero zaczynam, dziś mi 'stuknął' miesiąc bloga. Sukcesów!
    Jesteś śliczna, ogólnie klimatyczne zdjęcia. I muszę to powiedzieć:jakie ty masz chudziutkie nogi! Pozazdrościć.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! dziękuję bardzo za te miłe słowa. c;

      Usuń
  12. Najlepsza! ^^
    Świetne zdjęcia, powodzenia w blogowaniu :*
    st3fansk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bardzo i również powodzenia ^.^

      Usuń
  13. No nareszcie ♥ Powodzenia! I czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę powodzenia :*
    świetne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę powodzenia :*
    świetne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia! Świetne zdjęcia
    Poklikasz u mnie?
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    Cudowne zdjęcia, śliczna jesteś :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia :)
    Powodzenia w blogowaniu :)
    http://claudettek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :) Też dopiero zaczęłam :) Może wspólna obserwacja? Jeśli zaczniesz daj znać a ja zawsze się rewanżuje !! :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajefajne zdjęcia! Mają w sobie klimat *-* Takie... niecodzienne.
    Nie przejmuj się, też na początku nie wiedziałam co pisać na blogu ;)
    Może wspólna obserwacja?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wyglądasz :) rowniez obserwuje http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się ciekawie :) Na pewno jeszcze tu wpadnę. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie lubię pisac prac pod presją, śliczne zdjęcia!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się Twoja koszulka.
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z notki na notkę będziesz coraz lepsza :) pisanie się w człowieku wyrabia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również nie potrafiłam ładnie pisać, a bardziej zastanawiałam się co, ale później przychodziło mi to coraz lepiej i coraz więcej pisałam :)
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwię się, że trafiłam tu na osobę, której styl podoba mi się w stu procentach. Świetnie się ubierasz, masz idealne nóżki, których zazdroszczę a do tego dobrze piszesz. Zdecydowanie obserwuję! :)
    Zapraszam do mnie http://majkavv.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. ♡
Nawet nie wiecie jak bardzo on mnie motywuje.
Zostawcie link do swojego bloga, a postaram się wpaść do was i również zostawić komentarz lub obserwację.